عُمان
Select location
جميع الأقسامDropdown arrow
HR | Admin | Coordinator | Office Manager | Job Seeker 0
1 / 1

HR | Admin | Coordinator | Office Manager | Job Seeker

غلا، مسقط
منذ 4 أسابيع
التفاصيل
مستوى الخبرةإدارة
نوع العملدوام كامل
المستوى التعليميبكالوريوس
الراتب400
نوع المعلنباحث عن عمل
الوصف
I have the relevant experience as HR Executive where I did tasks like Sourcing, Screening, Interviewing, Hiring the right employees for the right job, Manpower Planning, Job offer letters preparing, Visa clearance handling, New visa and renewal handling, Omani staff contracts and social insurance handling,  Arranging training and development of new employees, Conduct disciplinary actions, Maintaining employee records, Supervise other staff members, Data Management, Document Approvals, Office coordination, Hotel and Travel Bookings, Staff accommodation handling , Staff medical insurance handling, LPO , office maintenance, stationery handling  Company fleet maintenance and registration renewal handling, Warehouse operations supervising, Conduct Analysis of Employee Benefits, Resolving internal conflicts among employees and Administrational Reviewing of data for deficiencies or errors, correcting any incompatibilities and checking output.
الموقع
عُمان
Map placeholder
رقم الإعلان 129116478
الإبلاغ عن هذا الإعلان
نصائح لسلامتك
  • اجتمع بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك اصطحب احد ليرافقك
  • تفقّد المنتج جيداً قبل شرائه
  • لا تدفع أو تحول المال مسبقاً وتاكد من الغرض
اعثر على أفضل الصفقات على دوبيزل
حمّل تطبيق دوبيزل الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery